Lebih baik aku diam dari aku bicara.
Kalau aku diam, raut wajah aku pasti lain dari seperti hari-hari yang biasa kau lihat aku..
dan pasti kau akan noticed..
aku tekad.. tak kira.. aku akan diam juga..
tapi..
selama mana harus aku diam.. lagi aku diam.. lagi siksa jiwa aku. bagai diberi kejutan eletrik yang mencecah satu ratus ribu Voltan! *bZZzzzztttt* *bzzt*
haih..
aku tiada pilihan..
sakit nya hati.. menangis dalam hati.. kau takkan tahu.. aku yang lihat.. aku yang merasai..
Oh.. kasut nike yang berharga RM399.90.. Aku terlalu inginkan kau.. kehendak aku melebihi apa yang aku ada sekarang.. tak apa lah.. aku tunggu.. bila ada rezeki.. akan ku datang menjemputmu di Mid Valley Mega Mall..
kau tunggu aku ya...
hahahahaha. klaka lah u
ReplyDeleteaku tertipu.....
ReplyDeleteanon : hahaha (gelak jgk) :P
ReplyDeleteJieha: rilek arr makcik.. kiki
OMG! Hahahha. I was so tertipu! Was like, "alolo, sedeynye" hehehe
ReplyDeleteNemind, I wish you all the best with the NIke :D
Eizla: muahahahaha! chill.. thanks.. nanti ekonomi dah baik i beli lah.. skrg kena mengidam je.
ReplyDeleteboleh ke saya mengembas dulu kasut nike itu...hahaha..
ReplyDeleteyell
yell: sila lah.. tapi kasut itu versi gadis. tak sesuai kalau encik yell memakainya. kalau cik yatt sesuai lah...
ReplyDeletekalo korang beli mesti aku hanginnn tgk... ceh
hohoho...yeeeeeeeekeeeeeeeeee...dgr x tu sygggggg sesuai kalo utk pempuann..yatt sesuaiii kannnnnn...hahahha
ReplyDeleteyattt... jgn belii.... jeles. jeles.
ReplyDelete