Aku tiba2 teringat masa aku sekolah rendah dulu. Sekolah rendah yg telah 10 tahun aku tinggalkan.
Sekolah Rendah Kebangsaan Taman Kosas.
Banyak pengalaman2 yg BEST yg kadang buat aku laugh out loud seorang diri.
Aku masih teringat masa aku darjah 2C,...
Ada seorang teacher aku ni nama dia teacher Azura. Muka sangat cantik tapi sangat la bengis dan sangat lah garang. Siapa2 yang tak siap homework, maka GELAP lah hari dia untuk hari tu. HAHA.
Aku pernah tak siap homework masa dalam class dia. Bagi pelajar perempuan yang tak siap, dendannya ialah, teacher Azura akan tarik side burn rambut sampai dia rasa puas hati. Aku pernah kena sekali. SAKITTTTTT GILLAAAAA TAKK HENGATTTT! Arghhh.. Aku nangis.
kerana terlalu takutkan teacher AZURA tu,
Satu hari aku dah tak tahan sangat2 nak terkencing. Takut nak minta izin nak pergi tandas.
Tiba2..
Di bawah kerusi aku penuh dgn air. HAHAHAHA. Aku terkencing dalam panties. Teacher Azura yg muka dia garang tak hengat tu datang kat tmpt aku.
Teacher Azura: ni kenapa basah ni?
Aku: err.. err... air dalam botol saya tertumpah teacher. (menggigil)
Teacher Azura: MACAM2 HAL LAH!
Sampailah satu ketika, masa aku di darjah 4. Aku dapat tahu bahawa Teacher Azura punya husband ialah kawan mama aku semasa bermain Canoe dulu. Haha. Kalaulah masa darjah 2 tu teacher Azura tau aku ini anak kenalan dia. Mesti dia tak tarik Side burn aku dan aku juga tak terkucil dia dalam class. DAMN. laugh out loud
ahahhaha.
ReplyDeletei've got the experiences too.
eheheheh!
hehehe...kelakarnya..tapi i tak pernah la sampai mcm tu...tapi those we memories that will always be remembered!!!
ReplyDeletealalalalalala...chomel..kencing kt kelas...so suwit...biasa lah zaman knk2...hak...awak ni suka mnghasilkan entry yg sunnguh classy.. ;P~
ReplyDelete